Rs-service
(Computer assisted telephone interview)
Судалгааны программ ашиглан телефон утсаар судалгаа авах
Rs-service
(Computer assisted web interview)
Онлайнаар платформ ашиглан судалгаа авах
Rs-service
(Computer assisted personal interview)
Судалгааны программ ашиглан таблетаар судалгаа авах
Rs-service

CLT

(Central location test)
Тухайн байршлыг сонгон судалгааны баг газар дээр нь ажиллах

Түгээмэл ашигладаг Чанарын судалгааны аргачлалууд

Rs-service

FGI

(Focus group interview)
Фокус бүлгийн ярилцлага зохион байгуулах зориулалтын өрөө, тасалгаатай
Rs-service

BT

(Blind testing)
Сонгогдсон зорилтот хэрэглэгчдийг “сохор” дүрд оруулан бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний концепт тест хийх (амт, үнэр, харагдах байдал, дизайн, сав баглаа боодол гэх мэт) , ижил төрлийн бүтээгдэхүүнүүдэд харьцуулалт хийх
Rs-service

MSS

(Mystery shopping survey)
Судлаачдаар хуурамч худалдан авагч, үйлчлүүлэгчийн дүрээр борлуулалт, үйлчилгээ үзүүлэх чанарыг хэмжих
Rs-service

IDI

(In depth interview)
Биечлэн уулзаж нүүр тулсан ярилцлага хийх
Rs-service

OS

(Observation survey)
Үйл ажиллагааны процессыг тодорхойлох, хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэр гаргалтыг тодорхойлох гэх мэт тухайн байршил дээр зорилтот бүлгийг ажиглан таних