Мэргэжлийн – Олон улсын стандартын дагуу – Үр дүнд чиглэсэн үйлчилгээ

Бидний үйлчилгээ

Зах зээлийн судалгаа мониторинг

Market Research & Monitoring

Төсөл хөтөлбөрийн үнэлгээ

Project & Program Evaluation

Нийгэм, эдийн засгийн судалгаа

Socio-Economic Research

Улс төрийн судалгаа
v

Political Research

Дата өгөгдлийн анализ зөвлөгөө

Data Analysis & Consulting

ESG ба SDG үнэлгээ, тайлан

ESG & SDG Assessment & Reporting

Судалгааны арга зүй

Бид олон улсад түгээмэл ашигладаг арга, аргачлалуудыг ашиглахаас гадна Монгол хэрэглэгчийн зан төлөв, тухайн төслийн хүрээ, зорилгод нийцсэн судалгааны шинэлэг аргачлалуудыг боловсруулан ашигладаг.

Тоон судалгааны аргачлалууд

  • CATI: Судалгааны программ ашиглан телефон утсаар судалгаа авах (computer assisted telephone interview)

  • CAPI: Судалгааны программ ашиглан таблетаар судалгаа авах (computer assisted personal interview)

  • CAWI: Онлайнаар судалгааны платформ ашиглан судалгаа авах (computer assisted web interview)

  • CLT: Тухайн байршлыг сонгон судалгааны баг газар дээр нь ажиллах (central location test)

  • F2F: Ганцаарчилсан ярилцлага (face to face)

  • DD: Айл өрхөөр зочилж судалгаа авах (door to door)

Чанарын судалгааны аргачлалууд

  • FGI: Зорилтот бүлгийн оролцогчидтой хийх дугуй ширээний ярилцлага (focus group interview)

  • IDI: Биечлэн уулзаж нүүр тулсан ярилцлага хийх (in depth interview)

  • ВТ: Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний концепт тест хийх (амт, үнэр, харагдах байдал, дизайн, сав баглаа боодол гэх мэт), ижил төрлийн бүтээгдэхүүнүүдтэй харьцуулалт хийх (blind testing)

  • OS: Хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэр гаргалт, үйл ажиллагааны процесс тодорхойлох гэх мэт түхайн байршил дээр ажиглалт судалга хийх (observation survey)

  • MSS: Худалдан авагч, үйлчлүүлэгчийн дүрээр борлуулалт үйлчилгээ үзүүлэх чанар стандартыг хэмжих (mystery shopping survey)

Гүйцэтгэсэн судалгааны цар хүрээ, статистик

0
иргэн
0
өрх гэр
0
байгууллага, ААН

Түгээмэл судалгааны төрлүүд

Бизнесийн салбарт хамгийн түгээмэл хийгдсэн дараах судалгааны төрлүүдийг манай мэргэжлийн хамт олон тасралтгүй хийж гүйцэтгэж байна.

Биечилсэн ярилцлага судалгаа

Биечилсэн ярилцлага нь нэг хүний амьдрал, сэтгэл хөдлөл, бодит туршлагыг гүнзгий сонсож, тоо хувь бус жинхэнэ “яагаад” гэдгийг илрүүлэн, таны бизнесийн тухай бодит ойлголт сэтгэгдэл болоод шинэ боломж, шийдлийг нээдэг судалгааны арга юм.
Two Woman Brainstorming

Фокус групп ярилцлага

Фокус групп гэдэг бол 6–10 ижил төстэй хэрэглэгчийг нэг өрөөнд цуглуулж, 90–120 минут халуун яриа өрнүүлэн, тэдний хоорондын санал зөрөлдөөн, сэтгэл хөдлөл, шинэ санаанаас таны бүтээгдэхүүн/үйлчилгээний жинхэнэ боломж ба эрсдэлийг хамгийн хурдан илрүүлдэг, динамик бүлгийн судалгааны хамгийн хүчтэй арга юм.

Дижитал судалгаа

Олон төрлийн Апп болон дижитал сувгуудаар дамжуулан хэрэглэгчдийн судалгааг богино хугацаанд үр бүтээмжтэй, зардал багатай зохион байгуулах аргачлал бүхий тренд судалгаа юм.

Person Working 1